Sommar!☼

Äntligen är sommaren här så som jag längtat! Hoppas värmen aldrig försvinner nu. Känner att jag behöver bli lite brun eller ja mindre vit kan vi säga eftersom jag inte kan bli brun. Hatar det men blir brunare och brunare för varje sommar som går så kanske börjar få bättre piggment. Ikväll ska jag på grillfest, frågan är ju vad man ska ha på sig kommer kanske en outfit bild senare. Har vart grymt dålig på att blogga nu på slutet men ps vill inte funka och jag redigerar alla mina bilder där så känner inte att jag har något att lägga upp då för är tråkigt med inlägg då det bara är text. Ska köpa nytt objektiv nu framöver också så då kommer det bli mer bilder och en dator skulle också behövas haha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback