New in

Schampo Aloe Vera Yoghurt  från BarnängenBalsam Aloe Vera Yoghurt från Barnängen
Köptw det här idag då jag vill ha långt hår och det har faktiskt växt en hel del (några centimeter den senaste månaden) sjukt hur mycketbättre det man bli utan plattång! Har provat massa olika shampoo och balsam men får så sjukt flottigt hår av vissa så alla såna här som innehåller silikon funkar inte på mitt hår. Blit flottigt på en gång. Hat haft dove nyss och de funkade jätte bra men syoss hade jag också nyss och fick jätte flottigt hår driekt efter jag duschat så lärde köpa nyt för lär duscha idag och det var slut och då fanns inte dove så då tog jag detta för det var billigt, lukta gott och innehåller massa bra ämnen som aloe vera och är för trött och slitet hår har inte det men det är alltid bra med lite extra vårdande och den här innehåller mycket protein.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback