Intensiv vecka!

Har vart en väldigt intensiv vecka. Måndag lärde jag plugga HELA dagen för har prov varje dag nu seriöst. Så mycket nu ju när alla nationella ska göras och betygen ska sättas. Bara att kämpa på och ge ALLT för om 6 dagar är allt över och jag åker utomlands och då är alla nationella slut och alla andra prov då kan man bara vila och njuta på semestern. Tisdags hade jag Magic of Dance Genrep och kom väl hem runt 10 och då ska man äta, duscha och sova för annars får jag inte den sömnen jag behöver. Onsdags gick jag halv dag sen var det dags för Magic of dance igen först 2 timmar genrep sen började föreställningen. Träffade på Babsan då också! :D
Idag ska jag bara hem och plugga och sova tror jag helt slut och mest när det var dans hela helgen också.
 
Sitter i skolan och väntar på bussen nu så är hemma om 40 min typ. Idag har vi haft So nationella och orientering. Känner mig stolt för klara den svåra banan för de högsta betygen och suger på orientering haha. Har A i alla andra idrotts "delar" så kan inte ge upp nu ju!
Ska packa ihop och bege mig till bussen nu!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback