Just ordered❤

Beställde precis den här sjukt fina bikinin. Den är från Triangl för er som inte vet redan och kostar 99 dollar med frakten inräknat vilket är ca 700 svenska kronor. Det är sommarens must have. Gillar den här färgen så sjukt mycket den är snyggast av alla tycker jag och tänk er solbrännan till den där färgen! Jag har ju tyvärr världens sämsta piggment och kan verkligen inte blir brun men ändå. Färgen heter "Santa rosa splash". Jag tog storleken M för ville verkligen inte ha en för liten hellre lite för stor då men får hoppas den passar. Åker till värmen om 17 dagar så hoppas jag hinner få den för den skickas ju från Australien så man vet aldrig. Tack världens bästa mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback