Lite av min shopping från i lördags

 
De "intressanta" sakerna från i lördags då jag shoppa lite. Tog inte med shampoo, balsam, håfärg och mina två tvålar för det var inte så intressant. Lite info om de sakerna.
 
Hårfärgen Mood blonde i färgen 105 (Mood blonde ger en stänk av silver så man slipper det gula, fast hade i min färg för länge så det blev gulaktigt ändå).
 
Shampoo och balsam Dove för färgat hår.
 
Tvålarna Dove "almond and hibiscus" och "plum and sakura blossom".
 
Info om de övriga kläderna
 
Klänningen är från bikbok i storlek xs och kosta 199 kr. Ursnygg och kommer använadas mycket på Gran Canaria.
 
Leopardbyxorna är de finaste jag sett! Hittade bara fula sen såg jag dessa som jag ska ha på planet. Ursköna från b.young var på rea nu för 199 kr fanns även andra mönser och gråa leopard. Kollade på H&M men de var så hängiga så köpte dessa + de här är finare tyckte jag. Har storlek M då jag tyckte de såg finare ut på än S.
 
Shortsen är från Bikbok i "märket" Never denim och kosta bara 249 kr. Hur sköna och bekväma som helst precis som jeansen. 
 
Navelpiercing köpt på Glitte för endast 149 kr. Jätte fin tyckte jag ville ha en ny till Gran Canaria för min finaste gick sönder... :( innan jag ens hunnit haft den någon gång..
 
Handsprit apoteket 75ml 25 kr. Doftar inge och är jätte praktisk att ta med i väskan och mest när man åker utomlands!
 
Hoppaqs ni gilla inlägget, kommentera om ni har någon fråga! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback