Måndag❤

 
Här kommer en liten uppdatering. Har så sjukt mycket plugg nu haft 3 prov idag och ska ha ett imorgon som jag knappt hunnit pluggat till pga alla andra prov, men men. Idag är det 2 dagar kvar sen åker jag! Är så glad och längtar nå sjukt! HInner kanske gå igenom packningen en gång till idag och en sista gång imorgon, vill ha en sån lätt väska som helst så prioterar bara det vikitgaste så jag ska ha plats för allt som jag ska köpa! Har tyvärr kommit in i en sån här period när man inte vill köpa något. Fast shoppade i Lördags och då hittade jag "massor" men det var bara 10 saker. Oj trodde det var typ 5 men räknade efter nu..Men beror hur man räknar köpte ju shampoo, balsam, två tvålar, hårfärg, navelpiercing, handsprit, långklänning, leopardbyxor och ett par shorts. Kan lägga upp bilder senare. Köpte det sista inför resan då så är skönt att man har allting. Blev inte som sist nu då i november när jag glömde berätta att jag åkte utomlands haha. Åker imorgon natt och kommer hem sent den 28 maj. Kommer nog tidsinställa några inlägg men kan komma någon uppdatering från Gran Canaria också.
För mer uppdatering följ mig på Twitter, Instagram och snapchat!
 
Twitter: Klaranilsson5
Instagram. Klaranilssonn
Snapchat: Klaranilssonn
 
Idag blir det bara plugga tror jag ju tyvärr.. Har so prov på kalla kriget imorgon och idag hade jag prov i Geometri, Teknik (om magneter) och politiska ideologier.Juste har redovisning om Artitektur imorgon.. Kanske ska träna lite på det också och funderar på att göra klart min engelska uppgift idag som ska vara inlämnad 2 juni. Ska bli så skönt att kunna slappna av på resan för då har man inge prov, inlämmningar osv kvar.
 
Nu vart det mycket prat om skola. Aja det var iallafall en uppdatering hoppas den duger:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback