Övat på splitthopp - vad hände med mitt ansikte?

Lite bilder från idag

Här har ni lite från idag. Tränade på att göra splitthopp och går helt okej. Glömmer bara att pointa med foten plus jag har kommit på att jag lipar när jag gör det så var tvungen att täcka för ansiktet. 
 
Har vart lite dålig uppdatering nu sedan jag kom hem men för er som följer  mig på twitter ni vet för modligen redan om vad som hände under min utlandsresa. Fick STORA utslag i hela ansiktet, på halsen och munsår osv. Så köpte en salva där nere på ett apotek men blev bara värre till slut sprack hela ansiktet och jag blödde och nu har det äntligen börjat blivit bättre har några sår på halsen och vis ögat och så är läppen helt sönder men annars har det blivit mycket bättre.Fick gå till en läkare där nere och fick tabletter, kortison salva, nån typ antibiotika salva till läppen och kompresser som jag ska blöta och fukta ansiktet med för det är så sjukt torrt. Så till sluta smulades hela ansiktet sönder och har börja fått tillbaka min vanliga hud men nu är det en rikitgt fet ansiktskräm som jag köpte igår på apoteket som har en fetthalt pä 70 % som gäller. Inge parfymerat skit som säljs på vissa ställen. Ska även köpa några bra ansiktsmasker men vet inte vilken, har ni något tips? Kosta vad det kosta vill, bra ska det vara! Får även inte sola ansiktet mer och lär vara försiktig hela sommaren bara 50 i ansiktet som gäller! Smink är också förbjudet ett tag iallafall men det klarar jag mig lätt utan. Tipsa gärna om andra saker som kan få en fin och återfuktad hy för vill verkligen se bra ut tills examen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback