Skolavslutning 2014

 
Snart är det skolavslutning och det är verkligen dags att leta efter en klänning om man inte redan gjort det ännu.
Jag har hittat två jag gillar så ska prova en imorgon kanske för hitta den i en butik så hoppas den sitter bra annars blir det den andra. Vissa tar studenten och då är det viktigt med en snygg klänning men jag tycker att det är viktigt för mig med för jag går ju ut grundskolan nu så aa. Alla klänningar på bilderna är ifrån Bubbelroom och är de snyggaste tycker jag. Är mycket att tänka på  när man köper klänning jag vill ha en enkel men inte för enkel, vit, nån typ av spets, inte för kort och inte för lång och inte för uringad tycker det är viktigast.

Kommentarer
Postat av: MATILDA

fina :D

2014-05-07 @ 09:06:37
URL: http://matildays.forme.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback