Vad jag haft för mig..

 
Det här är det jag haft för mig nu på senaste tiden. Har tränat måndag, tisdag och ska träna idag eller ja kolla på mest lärde stanna hemma idag för hela huvudet värkte och kroppen.. Har dansuppvisning på lördag och söndag så kom och kolla! Lördag på Estraden i Gävle kl 12. Söndag Folkets hus kl 1 och 3. Gratis är det på båda. Sen på tisdag och onsdag är det Magic of Dance för er som inte vet vad det är så på tisdagen är det bara genrep HELA em typ. Sen onsdagen så är det en föreställning med en gästartist och i år är det Babsan. Det filmas och man köper biljetter till det på Ticnet.
 
 
Fick hem min Glossybox och den var bra.
 
 
Har ätit massa frukt. Jordgubbar, vindruvor osv. Riktigt lyx med så god frukt som det börjar bli nu.
 
Fixat naglar på mig själv har 20 % rabatt om ni vill göra naglar nu! För mer info gå in på @klaranails på instagram.
 
Fick hem min Success tröja och älskar den nå sjukt. Jätte skön och passar jätte bra. Juste har även köpt en skolavslutningsklänning.
 
Hade spexfoto och vi hade 50 tal. Jag var Marilyn Monroe. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback