20 saker ni inte vet om mig❤

Ni kankse vet något men nu skriver det jag tror att inte så många vet om.
 
❤ Jag har bara dansat i 3 år 
❤ Disco är den dansen jag fastnat mest för
❤ Jag är 171 cm lång
❤ Har en kändis crush på Hugh Laurie fast han är gubbe
❤ En turn on på killar enligt mig är "skägg" inte så det hänger men typ såhär
 
❤ Mina favorit märken på smink är Mac och benefit just nu
❤ Tröttnar väldigt lätt på personer
❤ Mitt dröm yrke är inom PR
❤ Jag köper mycket märkes saker men endast för jag tycker dem är snygga eller om jag hör bra saker om dem t.ex. smink
❤ Min favorit serie som jag kan se om och om igen är Sex and the city
 
 
❤ Jag älskar vitt
 
❤ Jag har väldigt många parfymer (Enligt Anna) men använder bara två typ
❤  Jag färgar nästan jämt håret förut ena dagen hade jag rött, andra blondt, sen svart och sen brunt?
Håret gick nöstan av till slut och nu har jag blondt och trivs bäst i det och har inte ens slitet hår mer
❤ Min dröm bil är en volvo xc60 i vit 
❤  Mina bästa vänner i världen som jag klickat bättre än några andra med är Alice, Anna och Alexander
 
❤  Jag köper massa kläder som bara hänger med prislappen kvar fortfarande, måste börja använda dem
❤  Jag äger inget i äkta päls, skulle aldrig bära något äkta då jag älskar djur
❤  Jag är beroende av handsprit klarar inte av att ha smutsiga händer
❤  Jag kan inte andas med näsan och är jämt förkyld typ och ska operera den i december
❤  Jag vill flytta till Kalifornien det är min dröm
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback