Dans dans dans...

Den här veckan kanske det inte kommer komma upp så mycket inlägg då jag har fullt upp.
På lördag är det tävling och jag och Alice ska tävla för första gången och vi har tränat två gånger bara så vi sågs idag innan träningen och träna själv och det gick ju sådär lär jag säga..
Vi har ingen stor plats att dansa på och båda är lite osäker på dansen men man kan ju inte bli bättre om man inte försöker heller. Har precis kommit hem från träningen och borde egentligen inte träna då jag har super ont i halsen och är super täppt men måste då det börjar närma sig dansuppvisningen också.
Imorgon är det dubbelpass med dans och sen dans igen på torsdag och träna med Alice på fredag och tävling lördag så har massa dans helt enkelt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback