Hemma från skolan...

Jag är hemma från skolan ett tag nu men vet inte hur länge kanske kan gå imon eller om några veckor ingen aning faktiskt. Jag fick problem med magen på lovet och har haft super ont lite då och då men nu i söndags börja det göra mer ont än någonsin och jag försökte vila och avvakta men efter att ha haft ont oavbrutet i 24 timmar åkte vi till läkarn och dem misstänker Inflammerad magsäck eller början på blindtarmen :/ så har fortfarande ont nu och har haft det oavbrutet i 50 timmar nu... Får inte gå till skolan för läkarna förräns smärtan gått över så lär ligga hemma och kolla tempen typ hela tiden för om jag får 38 graders feber så är det nog blindtarmen och kan bli operation men har haft högst 37,8 än så länge men det är väldigt varierande. Jag har fått medicin som jag ska äta så får vi se och hoppas på det bästa. Så ni kanske förstår lite varför jag inte bloggat på ett tag. 
 
I fredags hade jag och Alina Halloween fest och det var kul till en början men sen kom massa oinbjudna och vi försökte slänga ut dem men de kom in ändå och betedde sig inte så bra. Saker gick sönder och var dricka på hela golven i hela huset så hela lördagen spenderades med att städa efter folk som inte kan sköta sig. Tycker man kan bete sig när man är hos andra men så funkar det inte här i världen tydligen!
Är det bara jag som är extra försiktig om man blir bortbjuden? För inte går man väl hem till någon och spiller ut dricka och förstör stolar, soffor, bord, husvagnar, krukor, vedkorgar, fönster osv? Sånt sjukt dåligt vissa beter sig!  Inte år man hjälp av dem som stökat och haft sönder saker sen heller utan då får man ta allt själv dgen efter! Kan man inte bete sig så får man väl fan stanna hemma då? Inte sant? :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback