Nyx Cosmetics❤

 
Ni hatr väl inte missat att Nyx nu har en hemsida? Där ni kan köpa deras sjukt bra produkter.
Jag älskar alla deras produkter jag testat men finns så mycket saker jag vill ha från dem.
Har inte haft sån bra tillgång till att köpa produkter från Nyx men passade på när jag var i stockholm på höstlovet som ni kanske minns. Här är iallafall mina wanties från Nyx
Är en hel del produkter som ni kanske ser men är kär i Nyx och vill ni beställa något från deras sida så klicka HÄR snart är nog nästan allt slut då jag vet att Nyx är populärt och det bästa av allt är att det är så sjukt billigt och så sjukt bra, kan det bli mycket bättre? Har bara hört bra om Nyx och har bara bra åsikter själv så köp deras produkter och bli förälskad du också❤
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin Larsson

Älskar deras produkter!

2014-11-26 @ 12:52:14
URL: http://elinlarsson.forme.se
Postat av: Tuuli

Din header är verkligen superfin!! -Klicka gärna in på min blogg, finns länkar till två inlägg, som är fyllda med julklappstips, under min header.

2014-11-26 @ 21:13:09
URL: http://www.nattstad.se/tuuli

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback