Som jag älskar dig❤

Killen på denna bild är det finaste jag har. Han betyder allt för mig och är prioett för mig.
Kommer aldrig klara min utan min prins och att han är min och bara min är så underbart för han förgyller min dagar och får mig att skratt och må så bra. Att få träffa honom så ofta som jag gör är så underbart. Har inte känt dig så länge ännu men känns som jag känt dig hela mitt liv och egentligen har jag ju typ det. Längtar till fredag då jag får träffa dig igen min prins. 30/8-14 är en dag jag kommer minnas för evigt, lika som dig för du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta. Aldrig vart såhär kär och lycklig förut, tack för allt älskling. Jag älskar dig
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback