Stockholm 30/11-31/11

Dåliga bilder men nu är det så! :(
 
Middagen 
Efterrätten jag dela på med Tilda
Victoria´s secret på hamngatan.
Shoppingen.
Handla mest smink. Köpte lite på Sephora, Nyx, Mac, Victorias secret och Hollister.
 
Hollister köpte jag 3 par spets trosor 118 kr/styck.
 
Victorias secret köpte jag två body mist i SensualBlush och Passion Struck.
 
Nyx köpte jag ett Blush och en concealer.
 
Sephora köpte jag en foundation från Sephoras egna märke och Benwfit Hello flawless oxygen wow (325 kr), Två burkar för 10 kr styck att pumpa ut foundation och Concealer i och en rengöring för ögon smink.
 
Mac köpte jag en Fix+ för 180 kr, en pro longwear concealer för 175 kr och ett läppstift i Matte Please me för 195 kr.
 
Fota allt i stockholm med snapshat kameran så vart sämsta kvaliten men har redan använt allt så orkar inte fota om och det är inte samma sak när man redan öppnat dem :/ vet inte ens vart jag har allt så.
Hade iallafall en toppen resa. Såg tre kändisar också! Kenza, Andrea Hedenstedt och Nellie Berntsson.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback