CRAYCRAY.SE WANTIES

Vill så sjukt gärna ha dessa saker och alla finns att köpa på craycray.se
Nedan står alla produkters namn, priser och även länkar om ni klickar på texten.
Det här är saker jag bland annat önskar mig när jag fyller som är smink och lite billigare 
Har gjort en önskelista tidigare med lite den hittar ni om ni klickar HÄR
 
 Jag fyller om 29 dagar nu!! Längtar så mycket 
 
Real Techniques miracle complexion sponge 89 kr
Maybelline Babyskin instant pore eraser 139 kr
Sleek be beautiful blemish balm fair 129 kr
Real Techniques setting brusch 129 kr
The balm mary-lou manizer 199 kr 
Sleek correct and conceal fair 99 kr
Nyx angel veil skin perfecting primer 249 kr
 
Sleek blush lifes a peach 69 kr
Covergirl clump crusher mascara 139 kr
B&B Pocketbac fresh sparkling snow 59 kr
Maybelline age rewind fair 210 169 kr
Nyx jumbo eye pencil milk 89 kr
Nyx jumbo eye pencil pots&pans 89 kr
Nyx jumbo eye pencil sparkling nude 89 kr
Nyx jumbo eye pencil gold 89 kr 
 
Revlon lipbutter cupcake 99 kr
Nyx powder blush coral dream 95 kr
W7 africa bronzing powder 59 kr
Nyx eyeshadowbase white 110 kr 
(Vill även ha i white pearl och skin tone)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback