Fortfarande sjuk...

Jag är fortfarande sjuk och hade sån huvudvärk igår så orkade inte blogga men stannade hemma från skolan idag igen (Snälla kan jag få bli frisk pallar inte mer...) Men har piggat på mig lite och kände att jag behövde komma ut lite så jag ska ta en promenad med min hund nu sen åka till sandviken faktiskt och kolla på min träning för vill hänga med (har ju redan missat 3 danser denna vecka men vill inte missa en till) så jag ska dit så får vi se om jag orkar kolla på eller om jag blir dålig så jag åker hem men ska även kolla på ett par höst/vinterskor så vi får se om jag köper dem eller inte :)
 
Imorgon hoppas jag verkligen jag kan gå till skolan! Vi har endast två lektioner imorgon också och slutar 11.40 så det borde jag fixa. Men nu ska jag åka så ha det så bra så kanske det kommer inlägg ikväll :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback