MIn måndag

Dagen började inte bra då jag skulle till sjukgymnasten med min hand och sen hmna jag hos en exper som skicka mig till en akutläkare och som skickade mig till rötgen och sen skickades jag till ortopeden och sen akuten så missade hela skoldagen då jag var klar på sjukhuset halv tre och jag har ju haft värk i handen i ca 2 månader men idag fick jag veta att när jag skada den för över två månader och aldrig åkte in med det så fick jag en skada på ligamentet och dem prata om att stifta men dem tror det kommer växa ihop själv om ca 6 månader så kommer ej kunna använda handen på sex månader för har riktigt jävla ont.. Har även tappat massa muskelmassa pga det här och tänk då om 6 månader hur mycket jag tappat då komemr inte ha nå kvar. Tur att det var vänster iallafall.
 
Sen hade jag bestämt att träna inför tävling med Alice så det gjorde vi hela eftermiddagen och gick väldigt bra och tror vi kommer få en grym dans för vi lyckades sätta en riktigt grym kick. Bjuder på en bild när vi stretcha lite även fast jag gjorde helt fel på en bild och sträckte inte ut benen men men
Snart sätter jag nog även spagat äntligen!

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback