Oktoberboxen Glossybox

 
Fick min Glossybox igår och vart rätt så nöjd som vanligt. Vi fick 5 produkter och en bonus.
 
Första produkten är Schwarzkopf professional BC bonacure moisture kick beauty balm.
Vi fick 30 ml och orginalprodukten är 150 ml och kostar 199 kr. Vi har ju alla Schwarzkopf prudukter i skolan och vet redan att jag gillar dem. Den här produkten är iallafall en BB-kräm fölr håret som appliceras i handdukstorrt hår och den har vård- och stylingegenskaper. Den skyddar, återfuktar, slätar ut och ger lyster åt håret. Den luktar även super gott!
 
Andra produkten är So susan universal blush. Det är ett rouge som ger en fräsch färg och anpassar sig efter ens hudton. Dess mjuka konsistens gör den både behaglig och lättapplicerad. Den är dessutom återfuktande och näringsgivande. Jag tycker färgen var världigt fin. Vi fick en orginalprodukt och den kostar 199 kr.
 
Tredje produkten är Make up store high tech lighter. Jag fick i färgen 401 Platina.
Det är en krämig produkt som kan användas för att ljusa upp och framhäva vissa delar i ansiktet. T.ex. kindben, under ögonbryn osv. Den är även mycket fin att lägga direkt på läpparna eller blanda ut med läppstift/läppglans. Vi fick en orginalprodukt och den kostar 155 kr.
 
Fjärde produkten är Me me me cosmetics cheek and lip tint i färgen Coral Blossom.
Den ger en hållbar och fräsch tint av färgen på både läppar och kinder. Pensla på önskad mängd färg och jämna till med fingertoppen. Jätte konstig tycket jag då jag aldrig nvänt sån här och tycker den liknar nagellack men den är sakert bra. Dålig pigmentering bara. Det är en orginalprodukt och kostar 69 kr.
 
Sista och femte produkten är DAX alcogel pear & lily.
Den håller borta bacillerna nu i vinter (så man slipper typ vinterkräksjuka) och den luktar jätte gott. Perfekt för att ha med sig i väska eller ha hemma i badrummet. Vi fick 50 ml och orginalprodukten är 250 ml och kostar 64 kr. Om man ska ta med i väska föredrar jag denna strolek faktiskt.
 
Sen fick vi även en bonus på 20 % på vår första order från Me me me cosmetics.
 
Har rätt fullt upp idag så kommer nog inte hinna blogga så mycket!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback