Sweater weather

 1. Vilken höst trend är mest du exalterad över?

Svar: Mönstrade koftor lätt 

2. Vilken är din favorit höst skönhets produkt?

Svar: Röda läppar, glittriga guld/bronze ögonskuggor och rouge i en ljus rosa färg

3. Vilken är din favorit höst dryck?

Svar:  Chai latte eller nån kaffe typ

4. Vilken är din favorit höst doft?

Svar: Jag gillar min ralph lauren och DKNY parfym just nu men vill ha marc jacobs dot

5. vilken höst trend hatar du?

Svar: Höga stövlar (menar såna som går över knäna då) och när någon har äkta päls

6. Vad ska du vara för någonting på halloween i år?

Svar: Dety är ju inte något speciellt ska ah en ögonmask en silvrig och svarta kläder typ

7. Vilken är din favorit höst låt?

Svar: Just nu gillar jag Wicked Wonderland med Martin Tungevaag

8. Vilket är ditt favorit halloween godis?

Svar: Den var svår, ingen aning faktikst haha..

9. Favorit doftljus?

Svar: Gillar alla som doftar vanlij 

10. Kaffe, te eller varm choklad?

Svar: Varm choklad är alltid gott och mest med sprutgrädde när man är i fjällen

11. Bästa höstminne?

Svar: Oj det var svårt. Måste nog säga när jag och älsklingen var på bio. Jätte roligt inte så höstigt dock

12. Mörka läppar eller vingad eyeliner?

Svar: Båda kan vara skit snyggt men måste nog säga mörka läppar(Eller starka färger)

13. Hur är hösten där du bor?

Svar: Kall, men kan ibland vara väldigt mysig!

14. Mössa eller halsduk?

Svar: Halsduk lätt

15. din mest använda tröja?

Svar: Oj den var svår men lär nog säga min svarta lite längre kofta från Gina Tricot som jag köpte förra året.

16. Favorit nagellack på hösten?

Svar: Vinrött, svart, guld/bronze glitter eller vit

17. Jeans eller leggings?

Svar: Köper bara jeans som känns som leggings så aa..

18. Stövlar eller uggs?

Svar: Uggs är ju skönare lätt men stövlar är snyggare.

19. Favorit program som går under hösten?

Svar. Paradise hotel och Big brother typ

20. Favorit händelse under hösten?

Svar: Min födelsedag tycker jag haha

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback