tröttare än någonsin

Nu behöver jag lov. Aldrig vartr såhär slut någonsin typ. Det enda jag gör är skola, träna, och försöka sova.
Har sovit 15 denna vecka typ. Somnar efter 12 på natten för kan inte somna tidigare då jag tränar sent och behöver plugga och går upp 05:20 varje dag. Men idag vakna jag och sket i att gå upp och sov till 05:50 sen sminka jag mig och fixa håret i 10 min och sen åt frukost i 10 min sen sova jag till 07:00 då valde jaag kläder som fick bli ett par tights och en stickad tröja orkade inget annat sen så sov jag i bussen och även på stengolvet på kulturcentrum innan dansen. Måste få lov och vila upp mig. Ska förmodligen basta med Jesper imon och det kommer bli underbart och välbehövligt! Slutar halv 12 imon också och vi ska bara kolla film så blir jätte chill dag.
Bild från när jag låg på golvet och sov  idag
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback