Uppsala, Åland, shopping osv.

Igår åkte jag till Åland och det var super kul. Vi handla lite på taxfree och åt viltbord super mysigt! Jag fota tyvärr inget och shoppingen fota jag men vart så missnöjd med bilderna så skäms om jag ska lägga upp dem så ska fota om imorgon! Med systemkameran om den vill samarbeta!
 
Idag var jag till Uppsala och shoppa lite, pappa skulle kolla på nå jakt saker så då åkte jag, mamma, pappa och älsklingen ner dit och jag var endast in på en butik (som inte var jaktbutik då) oc shoppade endast tre saker, vill spara pengar och det kommer ni få veta snart varför. Samma med dem bilderna dem vart sjukt dåliga också så bilder från det kommer imorgon också.
 
Sen hämtade jag även ut ett paket på posten idag, vart super glad och hade glömt att jag beställt det här typ. Men det får ni också se bild på imorgon! 
 
Ni kan få en ledtråd på sakerna ni ska få se imon!
Det är hår, naglar, smink och kläder typ
Ha en bra måndag kväll nu, själv ska man mysa ner sig med tända ljus och mjukiskläder och kolla paradise hotel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback