5 favorit borstar

 
1. Har två såna här och dem kommer ifrån Mac och kostar 475 kr styck. Super lena och mjuka.
 
2. Är en borste från Bare minerals har ingen aning om pris fick deni mitt kit från bare minerals men använder den till puder och att göra bronzern mer naturlig.
 
3. Är en borste från bBobbi brown som jag använder till highlight tycker den är super bra till det. Den kosta väl 300-400 kr.
 
4. Är också en borste brån Bobbi brown och använder den till att borsta bort ögonskugga som ramlar ner under ögonen och den är perfekt för det. Kostar väl också 300-400 kr.
 
5. Sista borsten är sjukt billig och kosta typ 69 kr och är från H&M. Använder den till ögonskugga när jag ska sudda ut skarpa kanter och även till contour av näsan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback