Dollar store





Fick bli ett skriftligt inlägg.

Köpte alltså detta på dollar store idag. 
Lite kort om varje produkt:

Make-up servetterna har jag aldrig provat förut så vi får se vad jag tycker om dem. 

Rengöringsservetterna tänkte jag ha till att göra rent händerna när jag sminkar mig osv. Heller aldrig provat dessa.

Batiste torrschampo i "Fresh" och "cherry". Älskar dessa och har haft en cherry tidigare och gillade den.

Kosmetiska pinnar är det bästa som jag någonsin köpt det är tops fast passar bättre till när man sminkar sig då det är spetsigt på en sida och platt på den andra och man kommer åt bättre. Rekommenderar starkt!

Dove deo spray är jätte bra och den här original luktar enkelt men gott och man tröttnar inte på doften som med vissa andra och jag använder bara spray deo dels för att det är mer hygieniskt men även mer praktiskt då det inte blir blött så man måste vänta på att det ska torks innan man klär på sig. 

Clearasil deep cleansing pads är jätte bra och gör verkligen rent super bra!

Sist har vi en hårinpackning från fashion professional och aldrig sett denna förut men blev sugen att prova och den innehåller vitamin B5 och B är bra för håret så ja. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback