Helgen

Denna helg har spenderats med min underbara pojkvän och bästa vän!

Fredag: Älskling kom hit så hade vi myskväll och så sov han här.
 
Lördag: Jag åkte och köpte ny säng med mormor och morfar. Sen åkte jag hem och på kvällen var jag med Alina och älsklingen och vi lagade mat och hade roligt sen sov älsklingen här och min nya säng var hur skön som helst och mycket större än min mini säng jag haft tidigare (90 säng) så skönt med en dubbelsäng.
 
Söndag: Nu har älsklingen åkt hem för ett tag sen och jag har försökt plugga men börjar känna mig sjuk så går inte så bra. Ska göra ansiktsmask och så för har skolfoto imon och vill ha fräsh hy och brukar alltid lyxa till det på söndagar.
 
Har tyvärr inga bilder från i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback