Hösttips


Här kommer ett tips till er!
Nu är det höst och man blir lätt väldigt torr så det gäller att återfukta kroppen, ansiktet, fötter, händer, hår osv men mitt tips till er är hur ni får era läppar att klara av kylan. Jag har super känslig hud eller ja allt är super känsligt hår, hud, naglar osv. Men på hösten/vintern får jag ALLTID munsår och om jag åker utomlands till något varmt land. Vilket är så jobbigt då det verkligen gör ont och ser förjävligt ut så jag har börjat med att återfukta läpparna så ofta jag kan åå dagarna med ett läppbalsam från naked lips och det är 99% organiskt och 100% naturligt vilket är super viktigt och bra och innan jag går och lägger mig smörjer jag in läpparna ordentligt med ett tjockt laget läppbalsam som får verka under natten. Jag använder mig även av en liplift peeling som jag smörjer in efter behov. Väldigt enkla saker men välbehövliga.

Ikväll har jag pluggat och haft en kamp mot en finne. Har en finne på kinden som inte går att klämma ( sorry om ni tycker det är äckligt men men)  men gör svin ont och jag HATAR finnar så har ångat ansiktet, haft pore strips och ansiktsmask och gjort rent med deep cleansing pads och allt annat jag använder och smörjde precis på min nattkräm och så får vi se imorgon bitti om jag vann kampen eller inte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback