New in, the balm och Urban decay


Fick hem 3 rouge från the balm 
Fratboy
Cabanaboy
Downboy

Lite mer från the balm
Hot mama som är ett rouge/highlight 

Sexy mama en highlight 
Bahama mama en bronzer (lite ljusare irl)

Tre naked paletter från Urban decay

Naked, naked 2 och naked 3

Naked
Naked 2
Naked 3

Priser: alla produkter från the balm 140 kr/styck ca. Alla paletter från Urban decay 380 kr/styck.

Hoppas ni gillar detta inlägg och kommentera om ni vill se nån video på dessa produkter och min favorit palett var helt klart naked 3, vilken var din?

Kommentarer
Postat av: Emelie

En liten fråga, är du medveten om att Nakedpaletterna är fake och om du har betalat 380kronor för dom där är du ju totalblåst?

Svar: Dom är inte fake lilla du:) jag kolla upp det innan jag köper saker och köpte dem på Urban decays sida så dem är verkligen inte fake :)
Klara Nilsson

2014-09-15 @ 23:04:57
Postat av: Emelie

Stackare! Hela förpackningen är fake, dom ser inte alls ut sådär. Och färgerna är inte ens lite lika? Hahaha

Svar: Fast det är dem ju. Dom är äkta har till och med jämfört med alla andras. Dem är exakt lika men en ser mörkare ut på min bild bara för fota med mobilen och i jätte dåligt ljus. Färgerna är exakt lika ju ?
Klara Nilsson

2014-09-18 @ 11:49:54
Postat av: Emelie

Haha nej om du går in på Urban Decays hemsida och jämför både förpackningar och färger så ser du att det är helt fel, för när man beställer från deras hemsida så får man tester med I SAMMA FÖRPACKNING som nakedpaletterna, primer eller läppglans. Dessutom är kartongerna till ettan och tvåan HELT fel för dom ska se ut lika som trean, men problemet med trean är att den också är fake för att det är inte ens rätt färger. Sorry men Urban Decay skickar nog inte paletter värde 400kr utifrån Sverige i plastpåsar... :/

Svar: Vad är ditt problem på riktigt? Skaffa dig ett jävla liv! Sitt inte och skriv massa jävla kommentarer om saker du inte vet ett skit om för du är jävligt dum kan jag säga. Färgerna är EXAKT lika! Allt är lika! Har jämfört flera 100000 gånger och det är lika! Svårt att fatta? Bara för att jag har råd att köpa dyra saker och inte du så behöver inte du sitta och säga att andras är fake! Hur svårt kan det vara att lämna datorn och lyfta på arslet och jobba ihop pengar? Ett tips är att du gör det så världen slipper en bitterfitta!
Klara Nilsson

2014-09-18 @ 23:59:21

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback