YouTube’s 20 Beauty Questions Tag

1. Vilken produkt skulle du ta med dig om ditt hus brann? Mitt läppbalsam
2. Vilken sminkare skulle du vilja göra en makeover på dig? Aldrig tänkt på det...
3. Vilken kändis tycker folk att du liknar? Anja Almeida och Katy Perry men tycker själv ingen av dem :)
4. Vilken skönhetsprodukt sparar du till en dejt kväll? Vet inte förmodligen samma som jag alltid använder

5. Vem av dina killkompisar tar längre tid att göra i ordning sig än dig? Jag har inte en blekaste aning faktiskt haha.

6. Om du skulle kunna skapa en egen magisk skönhets produkt, vad skulle det vara för en? Ett serum för ögonfransar som verkligen funkar super bra.
7. Vad är ditt bästa skönhets tips? Sminka dig och se ut exakt som du vill och trivs i. Även osminkat om du vill de! :)
8. What beauty products do you love to splurge on?
 Läppprodukter
9. Vilken skönhets person ifrån YouTube skulle du ta med på en shoppingrunda? Kissie eller Therese Lindgren om dom räknas :)
10. What is your signature scent?
 Alla söta dofter:)
11. Jag är på ett oöndligt uppdrag efter den perfekta_________ Foundationen..
12. Hur många skönhetsprodukter tar det dig för att göra dig i ordning? Primer, foundation, concealer, puder, bronzer, rouge, ögonbrynspenna, eyebrowgel, mascara, läppsyl och läppstift. Rätt många men vill se perfekt ut.

13. Vilket läppstift/läppglans är i din väska just nu? Mitt Mac frost angel, helt klart min favorit!
14. Vem är din kändis ikon? Kissie

15. Nämn det sminkmärket du skulle vilja vara talesman för? Mac, urban decay, benefit, nyx eller nars tror jag hahaha alla är det nog ;)
16. Vilket är ditt absoluta favorit nagellack? Essie
17. Favorit mascara just nu? They’re real ifrån Benefit 
18. Senaste produkten du köpte på Sephora? Kommer ej ihåg kanske ögonskuggsbas
19. Jag försöker att aldrig bli sedd ute utan _______ Borstade tänder, kammat hår och rengjort ansikte.

20. Vilken skönhetsprodukt rekommenderar du alltid?  Fuktkräm kanske
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback